torsdag den 21. juni 2012

Anmeldelse af Nicki Minaj

Heey :D

Jeg lovede jo, at jeg ville lave et anmeldelse af Nicki Minaj koncerten... Først og fremmeste ville jeg lige sige - WOW! Den tøs kan virkelig fyre den af. Men lad os nu komme til sagen..

*****
Den var 5 stjerne ud af 6 stjerner.
Fordi at jeg synes at hun fik salen af have det mega skægt. Hun fyrede den max af. Hun startede oppe på en trappe med ryggen mod os. Folk gik amok da tæppet røg ned og koncerten gik i gang. Jeg har aldrig set sååå mange mennesker skrige på én person (ikke engang til x-factor finalen). Hendes danser og hendes selv kastede souvenirs ud til publikum. Jeg synes, at det var fedt, at de gjorde det. De kunne have været lige glade :D Nicki tog også en fan med op på scenen (Dennis).
Det eneste minus ved koncerten var, at bassen var for høj. Man kunne mange gange ikke høre hvad Nicki sang. Hun sang også playback hele tiden, og hun skiftede tøj 3 gange på 1 time og 10 min. Det er for overdrevet. Ellers var det en super koncert :D


Det er ikke min video.. Orker ikke lige at lægge dem op på siden :P Men igen viser det, at hun er super person, som virkelig elsker sin fans.

Nicki Minaj og Dennis (fan)

Nicki skriver på sin twitter 10 min efter koncerten er slut om Dennis :D

Endnu et billedet af Nicki (Beklager at hun ikke kigger :)


Nicki Minaj igen :D Igen er det ikke min video :D


Lucy Love opvarmede for Nicki.
Jeg synes, at det var sååå ærgeligt, at deres bas var så høj. Man kunne dårlig nok høre, hvad hun sang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar