søndag den 10. juni 2012

Fresh or lazy ?

Heeey alle sammen.

Så er endnu uge gået. Tænk at jeg har sommerferie - wow! Men først skal jeg lige have klaret mig i gennem en samfundsfag eksamen og en tysk årsprøve :( Glæder mig overhovedet ikke. Jeg har ligesom man andre danskere instagram. I kan følge mig derinde, og jeg vil følge jer tilbage

Følg mig: Josefinefiu (dette er et af mine billeder fra instagram)

Udover det så har jeg været til kvindeløbet i dag :D Nærmere sagt "Alt for damerne". Min tid blev 31 min. Det er okay, når man tænker på at der var stikmodvind på nærmest hele turen. Jeg måtte også bøje under for vinden efter 3,5 km. Jeg holdte (dvs. jeg gik) pause indtil 4 km skiltet :P 
Så selvom jeg har været rimelig doven i denne uge, så følger jeg rimelig frisk og sund i dag (udover da jeg lige spiste tre stykker kage - UPS! :D)

I morgen skal jeg til Nicki Minaj koncert sammen med min søster. Jeg glæder mig utroligt meget, da det er ved at være lang tid siden, sidst at jeg var til koncert (til bruno mars koncert i oktober). I skal nok få billeder og måske video. 


Dette er nok min yndlingssang med hende :D 

Ellers står min uge på at læse og læse og læse, og "flytte" hjem til en veninde i denne uge. Jeg skal også lave mad sammen med hende, da hendes forældre er på ferie :) (SNYD! SIGER JEG BARE!)

Jeg håber, at i har det godt derude .... Det har jeg i hvert fald :P


XOXO Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar