mandag den 23. januar 2012

Countdown to sweet 18

Heeeeeey læsere <3
Så er jeg begyndt at tælle ned til min fødselsdag. ONLY ONE WEEK.
Det er stadig en mærkelig følelse, at man bliver myndig om en uge. Der er allerede 2 i min klasse, som er blevet 18, og jeg som troede, at jeg ville være den ældeste person i min klasse :P
Jeg begyndt, at planlægge min "sweet 18" fødselsdag. Glæder mig... Desværre kender jeg ikke så mange drenge, så det bliver nok mest en pige fest :D

Skal det være min kage ?

Jeg har fundet et tema - men vil ikke afsløre det :D Har fundet stedet (hvis jeg får lov til at låne det), et lille sted ude på lars tyndskids mark..
Der er røgskine, bar, scene til DJ, boblemaskine osv. Jeg kan allerede se festen for mine øjne :D
Min veninde Kathrine laver de flotteste kager, og hvis jeg skal have sådan en kage, som på billedet. Er jeg sikker på at hun vil lave den - selvfølgelig mod betaling.
Hvis i har ideer til tema, kage, tøj eller noget som helst, vil det være en stor hjælp, da jeg ingen kreativitet har :D

Love Josefine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar