søndag den 29. januar 2012

Fejring af fødselsdag + EM guld i herrehåndbold

Heeeey læsere.
Så blev det min tur til at fejre min 18 års fødselsdag. Jeg var på Jensens Bøfhus sammen med min søster, far og mormor. Det var super hyggeligt. Vi fik alle en bøf bearnaise med de lækreste pomfritter. Jeg fik en sten mere i min ring (arvet fra min mor) og den er blevet pudset, den er så flot nu :D Jeg fik et par øreringe, som også var super flotte, men jeg kan ikke tåle sådan nogle øreringe - desværre :'( Jeg fik også et sølvarmbånd, et slags vedhængsarmbånd, som er formet som et hjerte (lægger et billedet ind af det). Til sidst fik jeg også 300 kr og et gavekort til en smukkebutik i Dragør (Barbara Maria). Men det er kun starten af min 18 års fejring :D
Udover at jeg holdte fødselsdag, så blev Danmark vindere af EM i herrehåndbold. Så vi hjalp Polen, som også hjalp også. Vi er sikret os en plads til OL.. Så min dag bliver da ikke bedre :D

Her er nogle af gaver



Håber i har haft en fed dag med em finale mellem Danmark og Serbien, for det havde jeg :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar