søndag den 22. januar 2012

Snart 18 år!

Heeey læsere <3

Så er der en uge og en dag tilbage til jeg bliver "Sweet 18". Jeg glæder mig rigtigt meget, men samtidig er det skræmmende, at skulle klare tingene på egen hånd.
På min egen fødselsdag skal jeg til teoriundervisning (køreskole), og derfor bliver jeg fejret dagen før af min mormor, søster og min far. Vi skal ud og spiser på Jensens Bøfhus.
Det med ønskerne går ikke lige så godt. Jeg kan ikke finde på noget - jo dyre ting. Men man skal jo også lige tænke på økonomien....
Skoene er fra Jeffrey Cambell koster ca. 800 kr. 
Jeg er blevet smaskforelsket i de her sko. Men 800 kr for et par sko, det for jeg ikke min familie til at købe til mig.
Skoene er også Jeffrey Cambell koster ca. 800 kr.
Dem her elsker jeg også. Jeg så en dag på starlounge.dk.msn.com, at sangeren Demi Lovato havde de her sko på. Mit hjerte blev forelsket igen, og jeg har været på jagt efter dem. Nu hvor jeg har fundet dem, vil jeg spare op til dem eller ønske mig de i 18 år fødselsdagsgave :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar