torsdag den 26. januar 2012

OH NO!

Oh no! I dag er det sidste dag, jeg skal ud og køre inden min teoriprøve om en uge - 2. februar 2012... Jeg glæder mig, men samtidig er nervøs, fordi jeg snart skal til teori. Hver gang jeg har lavet en teoriprøve, er jeg dumpet :( Håber at den er lettere hos politiet end hos min køreskole.
Udover min sidste køretime inden min teoriprøve, så er der kun 4 dage inden jeg bliver 18 år. Jeg kan ikke en gang fejre min 18 års fødselsdag på mandag, fordi jeg skal til min sidste teoritime. Så jeg bliver allerede fejret på søndag - nice!
Lige nu hvor jeg skriver dette, så får jeg pludselig lyst til kakao med flødeskum.. Det kunne være så dejligt at drikke, nu hvor det er så koldt.
Til alle der bor i Hillerød omkring Frederiksborg gymnasium - pas på ved 17:30.. Der skal jeg køre mørkekørsel.
Nu er i advaret! :P

Love Josefinefiu <3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar