søndag den 4. marts 2012

En stille og rolig dag

Heeeey everybody <3
Så er endnu en weekend ved at være overstået. Jeg er stadig supertræt efter fredagens CU-fest på mit gymnasium :D Jeg var hjemme hos en fra klasse sammen med 6 andre piger, hvor vi varmede op inden vi skulle tilbage til skolen for at feste :D


Dagen efter var jeg til Dansk Fashion Outlet. Det kostede 60 kr for indgangen. Der var virkelig mange boder og MENNESKER! Mange af boderne kunne du dårligt nok se, fordi alle menneskerne dækkede dem. Men jeg kom der i hvert fald ud med en sweeter til 250 kr, en strandtop til 200 kr, og 6 make-up fra Gosh til 200 kr :D Selvom jeg havde håbet på flere ting, så er jeg super glad for min 8 ting :D Jeg fik også et gratis blad fra Elle og fra IN....
Jeg kommer også til efteråret, når der igen er Fashion Outlet :D
Ellers har jeg haft det stille og roligt :D Venter på mit brev fra Told og skat, om hvornår og hvor meget jeg skal betale for mine sko :)
Håber i for en fortsat god weekend :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar