torsdag den 8. marts 2012

Metz!

Heeeey there :D
I morgen smutter jeg til Metz! Jeg glæder mig sindssyg meget :D Til dem der ikke ved det, så ligger Metz i det nordlige Frankrig tæt ved den tysk-franske grænse. Jeg skal bo en fransk familie. Min udvekslingsven er en dreng, han hedder Kevin, han er 17 år gammel :D Han elsker tennis, og FODBOLD! :D Mere ved jeg faktisk ikke om ham, men mon ikke jeg lærer ham rigtig godt at kende.
Jeg rejser i morgen kl 18.00 sammen med min klasse. Vi er alle smadder spændte :) Så kommer vi hjem igen fredag d. 16 :) Jeg skal i fransk skole på mandag, og jeg glæder mig til at se, hvordan de går i skole :) Ellers skal jeg på rundtur i Metz, Strasbourg og nogle andre byer :)
Så jeg kommer ikke til at skrive i et stykke tid - desværre. Med mindre han har internet, og hans forældre giver mig lov :)

Au revoir, de vous voir de belles lecteurs (Farvel, vi ses dejlige læsere)
Jeg har ikke fransk, så min franske sætning er der sikker fejl i :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar