fredag den 30. marts 2012

Ziperall for moi

I dag fik jeg SU for først gang. Det var mærkeligt, at få penge uden at lave noget som helst :D Jeg var så inde på en blog, hvor jeg læste, at man kunne få 100 kr. i rabat på en Ziperall. Da jeg i rigtig lang tid gerne ville have en Ziperall, tænkte at i dag var muligheden :D
Så nu er der en Ziperall på vej hjem til mig :D
Jeg er såååå glad lige nu <3<3
Jeg så Anne Gadegaard havde købt den, og jeg var solgt fra starten af  :D
Udover dette køb så fik jeg karakter forleden dag. Jeg var godt nok overrasket over min engelsklærer vurdering af mig. Jeg er mega god til at tale engelsk, og jeg taler mere i timen end førhen. Jeg må snart lærer at slikke noget røv på lærerne. Men i det mindste var mine matematik karakter rigtig gode. Jeg skulle måske have valgt den matematiske linje. Men jeg vil ikke skifte fra min super klasse :D

Håber i alle har haft det godt :D

XOXO Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar