onsdag den 21. marts 2012

Kan dagen blive bedre ?

Heeeey guys :D
Beklager at jeg ikke har fået skrevet til jer, efter jeg kom hjem fra Metz. Men jeg har haft det super travlt :) Men i får da lige en opdatering :)
I Metz var vejret super fedt :) Vi havde op 20 grader en af dagene. Alle pigerne i min klasse (det vil sige 97 % af klassen) lagde sig i klassen og slikkede sol ;) Vi skulle jo bo hos nogle franskmænd. Min franskmand han var da rigtig venlig, men hans engelsk var virkelig dårlig, og da jeg ikke har haft, så misforstod vi tit hinanden, og det var virkelig irriterende :( Min venindes franskmand er bare så sød.. Har ikke snakket med ham, men hans være måde og udseende, gør én glad ;)
Vi oplevede en masse ting. Vi var i Verdun, hvor 1. verdenskrig foregik mellem tyskerne og franskmændene. Vi var også i Saarbrücken (os der har tysk), hvor vi fik shoppet løs. Jeg fik brugt alt alt alt for mange penge. Der var en "Primark", så der røg de fleste af mine penge.
Turen derned tog 22 timer, fordi en person synes, at det var sjovt at standse togtrafikken. På hjemturen tog det 16 timer. Det var en hård tur både derned og hjem. Alle var trætte.

Jeg nyder det gode vejr i Strasbourg.

I dag fik jeg af vide, at jeg skal til køreprøve d. 10 april. Jeg er super nervøs allerede nu. Tænk hvis jeg ikke består! Jeg orker ikke, at skulle tage køreprøven om igen. Udover at få tiden til køreprøven, så fik jeg mine Jeffrey Cambell sko i dag. Jeg er sååå lykkelig. Jeg føler, at jeg har vundet 1 mio. <3<3

En fin kasse med fik sine sko i :)

Udover at jeg har haft en god dag, så jeg et afsnit af "Desperate Housewives". Jeg kan fortælle jer, at jeg stortudet. Jeg vil ikke afslører, hvad der sker, for så gider man ikke at se det. Men i må skrive til mig, hvis i vil have det afvide.
Josefinefiu.94@gmail.com

Håber i alle har haft en god dag :)

Loooooove Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar