fredag den 13. april 2012

♥♥

Heeey læsere :D
I dag havde jeg fri fra skole, da én fra min klasse, havde skrevet til vores fysiklærer om han ikke gad at rykke vores modul, og han var så venlig, at han rykket det til på onsdag :D Jeg stod først op kl. 11:30, og det var super dejligt.
Jeg stod faktisk kun op, fordi jeg skulle i bad og ud og kører. Det var min sidste køretime inden min køreprøve på tirsdag. Jeg er smadder nervøs. Jeg er så bange for, at jeg ikke består første.
Da jeg havde været i bad, lavede jeg lige lidt morgenmad, og så gik jeg ned og læste i min bog, som jeg blevet helt forelsket i. Det er en bogserie, som hedder "De udødelige", og jeg er i gang bind 4. Jeg er dybt misundelig i hovedpersonen i bogen. Hun har bare alt udover en familie. Men hun har en super lækker kæreste. Jeg ville ønske mig, at jeg kunne få lov til at spille Ever (hovedpersonen) i filmen, hvis der overhovedet kommer en. Jeg fik læst ca. 120 sider, så er nærmest færdig med bogen, mangler lige lidt under 100 sider.
I morgen skal jeg være sammen med min veninde Mette. Vi skal igen igen i biffen. Denne gang skal vi se Titanic i 3D. Jeg glæder mig utroligt meget, og jeg ved at jeg ikke skal have mascara på, fordi jeg kommer til at græde, når Kate Winslet giver slip på Leonardo DiCaprio. Men i får da lige en opdatering om jeg har grædt :D
Billeder fra i dag, mens jeg har kedet mig :P


 Håber i for en forsat god fredag d. 13

Xoxo Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar