søndag den 8. april 2012

:)

Heeeey læsere.
Beklager, at jeg ikke har været så meget på her i marts måned. Jeg har haft så mange ting i gang, at jeg ikke rigtig kunne følge med. Men i får da lige et resumé.
På min skole har vi noget som hedder AT. Vores fag i den uge var dansk, historie og drama. Jeg syntes personligt, at det var enormt fag at blande de tre fag sammen. Men mine lærer syntes det ikke, da min gruppe og jeg fik 10 :)
Om fredagen d. 23 marts kom franskmændene, som vi var nede og besøg, hjem for at beøsge os her i Danmark. Da jeg ikke havde det særlig godt med min franskmand, var jeg meget skeptisk over, hvordan det skulle gå. Men jeg fik heldigvis lavet en masse planer sammen med min veninde Mette og hendes franskmand.
Franskmændene tog hjem d. 30 marts, og self. skulle vi aflevere dem kl lort om morgen - 5:30. Vi skulle i skole kl. 8 om morgen, og jeg var så træt. Men min lærer havde det ikke særlig godt, så han havde lavet nogle lette timer til os :)
Om aften skulle jeg til noget fest for 6-9 klasse. (Jeg skulle være der som voksen, hvor jeg skulle sætte armbånd på deres håndled). Det bliver holdt i Fredensborg kommunen, og hedder Polka :)
Dagen efter skulle jeg til en fest, hvor jeg kunne feste. Men self. fik jeg får meget at drikke dér, så jeg knækkede mig op til flere gange, og jeg endte med at falde i søvn ved toilettet :P
Ellers har jeg ikke rigtig oplevet noget :) Jeg har fået shoppet en del - self.
I går d. 7 april købte jeg noget makeup fra Makeup-store. Jeg er super glad for min foundation, som er lavet i pudderform.
Håber i har det godt :D
PS! Jeg er blevet mega forkølet plus jeg har fået et forkølelsesår igen :'(

xoxo Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar