torsdag den 2. februar 2012

Det er hårdt at være voksen!

Selvom jeg kun har været 18 i 4 dage, så er det allerede hårdt at være voksen. Man skal underskrive på kontrakter hos banker osv.
Jeg var til møde hos Nordea, hvor vi skulle tale min fremtidsplaner hos dem. Jeg synes kun godt om dem! De var super venlige. De fortalte om aktier, investeringer, risikoer osv. Jeg har ikke lyst til at miste penge på aktier, så jeg valgte en pakke med kun 5 % aktie.. Så så vidt ejg forstod ville jeg ikke miste penge :D

For at skrive om noget helt andet.
Ser i Paradise Hotel?
Det min søster og jeg. Jeg synes virkelig dårligt om Sascha og Kanika. De virker virkelig flabet. Hvis de ikke får deres vilje, bliver de pisse sure. Sebastian aka grækeren, er virkelig anderledes i denne sæson. Jeg bryder mig ikke om ham. Han er alt alt alt for selvglad, det var han overhovedet ikke i sidste sæson. Men det er nok sådan som de bliver udstillet.
Tina Marie og Patrick, hvorfor bliver de ikke bare kærester! De er ikke til at holde ud, at de bliver ved med at sige: "Patrick er så dejlig, Tina Marie er så dejlig..." Ugh, jeg bliver sindssyg.
Da Stephanie skulle hjem, begyndte jeg at græde, fordi at Marco og hende passede virkeligt godt sammen.
Türker er bare showets sjoveste fyr. Hvis han ryger ud, så ved jeg ikke rigtig, om jeg gider at se programmet. Uden ham, intet sjovt ved paradise hotel.

Håber i har det godt derude.. Love y'all

Josefinefiu <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar