søndag den 1. juli 2012

Anmeldelse af LOL

Heey guys.
Som skrevet tidligere i et indlæg, så skulle jeg være med i Go' Morgen Danmark, fordi jeg skulle anmelde den nye Miley Cyrus film LOL. Jeg skulle op kl. 5, da jeg skulle være inde ved Go' Morgen Danmark studiet kl. 7:40... Puha jeg bliver aldrig et A-menneske.. Det var godt nok hårdt, at skulle stå tidligt op. Jeg blev også sminket. Jeg var inde hos make-up artisten i ca. 10, hvor de to andre piger, nok var der inde i 5 min. Alle medarbejderne på Go' Morgen Danmark var super søde, og ikke sådan nogle højrøvet mennesker, som man godt kan tro de er :P Men jeg havde en super god morgen :D

Jeg gav den 5 stjerner ud af 6.

I kan se hele interviewet her

Film plakaten :D
Lola aka Miley Cyrus
Lola og hendes gode ven Kyle ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar