søndag den 1. juli 2012

Bedste ven

Heeey igen :D

Én ting som altid kan redde ens dag er ens hund. Jeg har en westi (West Highland White Terrier), som er 3 år gammel. Han er meget "doven" hund. Han sover det meste af dagen væk (lige som hans familie). Men så snart han hører en lyd udenfor, så går han amok med at gø. Han elsker, at være ude i haven og fange fugle :P Han kan virkelig redde ens dag. Hvis man er ked af det, så kan han redde ens dag, da hans væsen bare er super dejlig og sød!

Pluto <3 Taget fra Instagram

Men jeg har altid kunne tænke mig en Yorkshire Terrier, da de er små og kræver ikke særlig meget udover masser af kærlighed :D Desværre må vi højest have én hund, der hvor jeg skal flytte hen - Øv øv :( Så jeg må vente lidt længere tid med at få en Yorkshire Terrier..
Her er nogle billeder af den race + min hunds race :D








Og min hunds race 






I må da indrømme at de er søde, ikk <3

Håber i har haft en god weekend, og at får en god sommerferie :D

XOXO Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar