fredag den 6. juli 2012

✔ - Tjek!

Heeey guys :D

I dag har jeg haft en virkelig dårlig dag..... Jeg har nærmest været sur, fra jeg stod op til nu! Spørg mig ikke hvorfor, jeg vil også gerne en begrundelse for, hvorfor jeg skal være sur i sommerferie :( Men det vil jeg ikke snakke mere om :P
Jeg vil faktisk skrive lidt om min veninde, hvis gave jeg er gang med nu (hun har først fødselsdag i februar), ved ikke, hvorfor jeg er gået i gang nu :P Men jeg synes, at det er bedre, at jeg er i god tid i stedet for, at jeg skal stresse rundt i butikkerne for at finde en gave :D Men jeg har fundet en masse ting, som jeg ved, hun vil elsker virkelig højt. Hun vil også tænke, når hun åbner gaven - det var da en mærkelig gave - men det skal da være lidt sjovt, ikk :D
Jeg vil ikke afsløre noget af gaven for jer, for hun læser også min blog :P Sååå snydt METTE!
Men i dag hvor jeg har været sur, har jeg stenet rimelig meget på nettet. En ting fladt jeg over, da jeg stenet her på nettet.
WFT!
Jeg er selv venstrehåndet, og jeg føler mig fandeme (undskyld banderiget) til grin her! Hvorfor skal vi venstrehåndet have et specielt krus? Det giver jo ikke mening! Jeg bliver virkelig arrig over sådan noget  - ved godt, at der ikke er nogen grund til det, men men men men..... Argh har ingen grund til at være sur over det..... Føler mig trådt over tæerne, hvis i forstår hvad jeg mener. Man føler sig sgu lidt handicapet, fordi man har et specielt krus... Stop det! Vi kan godt li' det almindelig krus, som alle andre får! FORSTÅ DET!

Sorry skulle lige ud med min vrede - IGEN!

Håber i har haft en god dag i dag med masser regn :P

XOXO Josefinefiu :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar