torsdag den 12. juli 2012

Vidste du ✫✫

Jeg læste inden på Fielaursen.dk, at hun havde lavet en "Vidste Du". Jeg tænkte, at jeg ville lave det samme. 
Så kan i blive lidt klogere på, hvem er jeg egentlig :P




Navn: Josefine
Fødselsdag: 30. Januar 1994
Køn: Pige
Øjenfarve: Blå
Hår farve: Blondt
Højre eller venstre håndet: Venstrehåndet :P

Stil
De sko du går mest i: Mine Convers (Blå)
Ynglings-ting i din garderobe: Mine Jeffrey Cambell sko
Stil-ikon: Miley Cyrus / Demi Lovato
Det du er bange for: At der sker min familie noget og edderkopper (AD!)
Det du elsker: Kærlighed
Din livret: Stegt Flæsk med persille sovs :P
Ynglings sanger/gruppe: Hmmm.... Jeg har ikke en bestemt. Jeg hører lidt blandet :D
Din første tanke når du står op: Jeg håber, at det bliver en god dag, og at jeg ville ønske, at jeg kunne sove meget længere :D
Pepsi eller cola: Pepsi.
Ice tea eller te: Jeg kan li' begge ting. Jeg elsker ice tea med fersken smag og alt muligt te
Chokolade eller vanilje: Chokolade tak! Helst mørk chokolade.
Synger du: Ja, men det er kun i badet :P
Kan du li’ skolen: Ja og nej. Det kommer med an på, hvilket fag vi taler om. Jeg kan godt li' skolen pga. fællesskabet, vi har i min klasse :D
Vil du giftes: Ja, jeg vil rigtig gerne giftes. Jeg kan se mit bryllup for mig. Jeg har en fantastisk kjole.... Bla bla. Den historie kan i få på et andet tidspunkt :D
Kan du enes med dine forældre: Hmm... En gang i mellem (UPS!) Hehe :D
Sidste gang jeg..
Gik ud og shoppede: Brugte jeg alt for mange penge, hehe. Bruger altid for mange penge
Spiste sushi: Spiser aldrig sushi. Kan ikke li' det :'(
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juli.. Så har jeg ferie og jeg ville sørge for super godt vejr :P
Hvis jeg var en dag i ugen: Lørdag, så kunne jeg stå sent op og gå sent i seng :P
Hvis jeg var en følelse: Glæde
Hvis jeg var en farve: Grøn - elsker grøn :D
Hvis jeg var en sang: Owl City ft Carly Rae Jepsen - Good Time
Mad eller søvn?: BEGGE! Elsker mad og søvn. Min dag kan ikke fungere, hvis jeg ikke få min mad og min daglige søvn :P
Svømme eller ski?: Svømme, tør ikke stå på ski.
Pizza eller salat?: Igen begge ting, fordi det kommer an på, hvilken salat og pizza det er..
Kærlighed eller venner?: En fin blanding af begge..

Favoritter..
Favorit-farve?: GRØN! Håbets farve!
Film?: Hmm... Der er mange... Saw, Scream, Pirates of Caribbean, og mange andre.
Sport?: Fodbold eller håndbold
Sko?: Convers (og Jeffrey Cambell, selvom jeg ikke rigtig kan gå i dem)
Butik?: Der er mange.. H&M, Gina Tricot, Abercrombie & Fitch (selvom jeg ikke kan passe tøjet), og mange andre...
Sted at være?: Strøget.. Føler mig så glad, når jeg går på strøget! :D
Dyr?: HUND! Enten en Westi ligesom min egen eller en York Terrie
Ting at gøre i din fritid?: Shoppe, feste, dyrke sport, ses med venner og hygge med familien.
TV show?: Awkward, Two and Half Man, Gossip Girl, Glee, og mange andre :D
Drikke: Pepsi, Kold dansk vand med citrus smag, varm kakao med flødeskum og kakao pulver på toppen :P

Håber i kunne blive klogere på, hvem jeg egentlig er :D 

XOXO Josefinefiu :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar