torsdag den 12. juli 2012

Kendte er ligesom os almindelige mennesker!

Heeey guys.
Når man ser en kendt, så tror man, at de er sååå perfekte. De har aldrig nogle fejl. De er har aldrig en grim hud eller noget i den stil. Hver gang jeg ser en kendt med samme symptomer så bliver jeg glad. Hvorfor ? Ja, det er et godt spørgsmål :P
Men jeg følger jo med i en masse blogge. Bl.a. på Annegadegaard.com og Sarahlouise.dk, og mange flere....
En dag da jeg læser på deres blogge, kan jeg se, at de begge to lider af herpes på læberne ligesom jeg. YES! Tænkte jeg, selvom det er røv irriterende at have det, og det selvfølgelig er synd for dem. Men jeg følte overhovedet ikke, at de var kendte, fordi at de havde et forkølelsessår på læben...

Her er det Sarah Louise med sit grimme forkølelsessår
Her er det Anne, som peger på sit grimme sår.

Jeg plejer, at få et slemt forkølelsessår ligesom Sarah Louise. Det sidder altid (af en eller anden mærkelig grund) inden i mundvigen (AV AV AV!). Jeg er næsten lige sluppet af med mit... Så læser jeg om Sarah. Jeg føler med hende!

Håber ikke, at i er blevet forskrækket...
Håber i har haft en god dag i dag... 

XOXO Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar