torsdag den 5. juli 2012

Se den!

Heey guys.
På en af de blogge jeg føgler, kunne jeg se en film m modermærkekræft. Wow! Jeg blev virkelig ramt af den film! Den varer 5 min, og jeg synes, at du skal se den. Du bliver virkelig opmærksom på, hvor farlig solen kan være ved din krop! Jeg bruger normalt ikke solcreme, da de er fedtet og irriterende at have på. Men efter jeg har set denne her film, så vil jeg i hvert fald bruge solcreme. Jeg skal ikke have kræft! Det er nok med, at den dumme sygdom har taget en del af min familie.
Du kan se videoen her.

Hvis du har et modermærke eller flere, så hold øje med den/dem! Hvis den/de ændre farve, form, eller begynder at gøre ondt! SÅ RING TIL LÆGEN! Så er det tegn på, at du er ved at få kræft!

Min mor var som døde af modermærkekræft, hun havde et modermærke på ryggen. Hun var flere gange til lægen, og sagde at hun ville have det fjernet, men lægen mente ikke, at det var vigtigt. Der ville jo aldrig ske noget med det! ØH, dumme læge, det gjorde der så! Men vi var på en ferie, hvor min søster opdager, at hendes modermærke har ændret form og farve. Det er så ment også blevet mindre. Vi tænkte, at det var da kun godt, at det blev mindre. Men næææ nej, det var kun en dårlig ting!
Da vi opdagede det, havde det spredt sig til lymferne, og der gik 8 måneder inden vi måtte sige farvel til hende.....

Så HUSK AT HOLDE ØJE MED DINE MODERMÆRKER!! DET ER VIGTIGT

XOXO Josefinefiu <3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar