tirsdag den 8. maj 2012

††

Heeey guys :D
I dag er det min bror's fødselsdag. Han bliver 7 år - Hurrrrrrrra!!!!! Han vågnede time før, at han skulle op, fordi han var så spændt på, hvad han fik :D Han fik en nitendo 3Ds, Biler (til nitendo'en), 2 mario spil (til hans nitendo), en Eastpack taske i grøn, noget lego.
Udover at han har fødselsdag i dag, så fik jeg min iPhone 4s i går. Jeg er suuuuuuuper glad. Jeg har ventet i så lang tid - næsten i år, hvor jeg har måtte undvære min 3g. Men jeg kan stadig ikke bruge min 4s, fordi man skal bruge et speciel simkort, og det bestilte jeg først i går, så jeg kan først bruge den på fredag :( Men jeg har også købt den der hulahop ring, som man kan træne maven med. Og indtil videre har den givet porte :D
Lige nu sidder jeg med muddermaske sammen med søster.

Min muddermaske er nærmest indtørret på billedet :D

Hvad har i lavet i dag ? :D
Håber i har haft en super god dag :D

Xoxo
Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar