lørdag den 5. maj 2012

In love

Hallo again.
Dette indlæg handler om, at jeg er blevet forelsket igen! Det er faktisk i den samme fyr, som jeg også var forelsket i for 2 år siden. Da jeg begyndte på efterskolen glemte jeg alt om ham, og det er først i dag, at jeg kom i tanke om, hvorfor jeg egentlig var forelsket i ham. Jeg var nede på et kræmmermarked i min by, hvor jeg ventede på min lillebror, og forbi mig går han. Mit hjerte begyndte at hamre helt vildt. Jeg var nærmest sikker på, at folk i byen kunne høre det. Selv når jeg skriver dette bliver mit hjerte hel vild. De typer som jeg falder for, at for det meste fyre med krøllet hår (helst brunt), blå øjne og en veltrænet krop. Ham her som jeg synes, er virkelig flot har hele pakken. Jeg tænker hele tiden på ham. Jeg har dog ikke skrevet hans navn overalt, som nogen tøser gør (BELIEBERS GØR!) Jeg nøjes bare med, at have dem på  hjernen hele tiden. Jeg drømmer også om ham. 


Dette billedet passer rigtig godt til, hvordan jeg har det pt. Jeg er super glad hele tiden, også selvom jeg nok kan råbe og skrige af alle mulige folk :)
Jeg vil ikke fortælle, hvad han hedder, fordi så kan i læsere (hvis i kender ham) fortælle ham det, og det vil jeg blive rigtig ked af det. Jeg vil helst nøjes med at kigge forelsket på ham, og måske en eller anden dag, så får han øjnene op for mig :) <3<3


Hvis det bliver til noget i mellem os, skal i nok få det af vide :D

XOXO 
Josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar