tirsdag den 29. maj 2012

Åh no!

Heeeey med jer <3

Jeg er blevet besat af en ting, film, sang eller hvad man kan kalde det. Det er nemlig Glee, som jeg er besat af. Jeg tror, at mine venner og familie kan skrive under på, hvor besat jeg er af Glee. Jeg hører deres sange 24/7, og jeg elsker serien. Når/hvis jeg kommer til U.S.A så skal jeg have nogle af deres spil med hjem. Man kan få UNO med Glee - NICE!

Som sagt så hører jeg også deres 24/7 - her kommer top 10 yndlingssange <3


  1. Thriller/ Heads will role - sunget af Finn, Artie, Santana, Rachel & Mercedes
  2. Forget you sunget af Glee Castet
  3. ABC sunget af Tina, Mike, Kurt, Quinn & Rory
  4. Misery sunget af Glee Cast
  5. Empire State Of Mind sunget af Glee Cast
  6. River Deep, Mountain High sunget af Santana & Mercedes
  7. Baby sunget af Sam & Artie
  8. Stronger sunget af Glee Cast
  9. Don't Stop Believin' sunget af Glee Cast (Denne sang starter de altid med til deres koncerter)
  10. Fighter sunget af Blaine
Jeg kunne sagtens skrive mange flere på, men i orker nok ikke at læse min top 100 liste med dem :P

Her kommer billeder af personerne, så i ved, hvem der er hvem :D

Rachel Berry (spillet af Lea Michele). Rachel var forlovet med Finn, men pga. college  brød Finn forlovelsen, hendes store drøm er at komme på broadway
Finn Hudson (Spillet af Cory Monteith) Finn var  forlovet med Rachel, men pga. at han ikke kom ind på sin uddannelse brød han sin forlovelse med Rachel, er stepbror til Kurt
Sam Evans (Spillet af Chord Overstreet) Har været kærester med Quinn & Mercedes
Brittany S. Pierce (Spillet af Heather Morris) Brittany er kærester med Santana, elevformand og er cheerleader , har været kærester med Artie, er Glee's dansetrold sammen med Mike
Santana Lopez (Spillet af Naya Rivera) Santana er kærester med Brittany,  er cheerleader, skolens mest populærer pige,
Blaine Andersson (Spillet af Darren Criss) Blaine er kærester med Kurt. Gik på en skole, hvor de også havde en sang klub, som blev kaldt  "Warblers", men skiftede skole pga. Kurt
Kurt Hummel (Spilles af Chris Colfer) Kurt er kærester med Blaine. Hans store drøm er at komme på broadway, er stepbror til Finn
Quinn Fabray (Spilles af Dianna Agron) Quinn var cheerleader, blev gravid i sæson 1, hvor Puck var faderen,  kørte galt i sæson 3, hvor hun blev lam i benene, men med masser af optræning fik følelsen tilbage i benene.
Noah "Puck" Puckerman (Spilles af Mark Salling) Puck er skolens bølle, mobbede alle på skolen indtil han begyndte i Glee, var faderen til Quinn's barn - Beth. 
Artie Abrams (Spilles af Kevin McHale) Artie sidder i kørestol, han er Glee's nørd, han rapper for det meste i deres sange, har været kærester med Brittany
Mercedes Jones (Spilles af Amber Riley) Mercedes er ikke særlig gode venner med Rachel, fordi de begge vil have solo'erne, hun er deres big mama, har været kærester med Sam
Tina Cohen-Chang (Spilles af Jenna Ushkowitz) Tina er den stille pige, siger ikke så meget, er kærester med Mike
Mike Chang (Spilles af Harry Shum Jr.) Mike er Glee's danser sammen med Brittany, han er kærester med Tina

Her kommer andre billeder med glee <3

Billedet fra deres optræden - "I Kissed A Girl"
Billeder fra deres optrædner <3
Rachel, Quinn, Mercedes & Artie til én af deres optrædner
THE GLEE <3
The Glee
En af flere af coverne til CD 7

The Glee Cast med deres slush-ice, som de får smidt i hovedet meget ofte i serien
 Det er Dianna Agron (tv), som spiller Quinn Fabray og Lea Michele (th), som spiller Rachel Berry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar