lørdag den 12. maj 2012

Noooooo!

Heeey guys.

Jeg havde en forfærdelig drøm her den anden nat. Jeg drømte, at jeg skulle til legoland med 3 af mine veninder. Vi kørte på en landevej, og skulle fordi et T-kryds, hvor en person kørte spirituskørsel kørte ind i os. Vi endte på hospitalet, hvor 2 af mine veninder døde på stedet - dem som sad på bagsædet. Min tredje veninde, som sad ved siden af mig kom i koma. Der var ikke sket noget med mig. Jeg vågner op i hospitalssengen, og spørger sygeplejersken, hvor mine veninder er henne. Hun forklarer, at 2 af dem er døde, og den tredje ligger i koma på et værelse på 4 sal (jeg lå på 5 sal). Hun siger, at vi har været ude for en ulykke, hvor en mand kørte ind i os pga. spirituskørsel. Jeg hiver alle ledningerne ud fra min krop, løber ned af gangen, mens tårerne triller ned af kinderne. Jeg kommer ned til hendes værelse, og kan se at hun har brækket benene. Jeg får en forfærdelig smag i munden, fordi jeg tror, at det er min skyld, at hun ligger dér. Jeg sætter mig ved hendes sengekant, og trykker hendes hånd i min, og håber på et mærk fra hende. Men intet er der. Så jeg løber ned til mine to døde veninder. De ligger på en bårer, da de skal gøres klar til deres begravelse. Jeg står i mellem dem, og kigger bare ud i luften, mens tårerene nærmest hopper ud af øjenene. Jeg tager mine hænder op til mit hår, og begynder at skrige, mens jeg falder ned til jorden. Jeg må bare finde den mand, som er skyld i dette. Så jeg krammer mine veninder og kysser dem på kinden. Så jeg løber hen til mit værelse for at hente mine ting. Da jeg kommer ind til mit værelse, er politiet med en mand, som lugter virkelig klam. Jeg peger på ham, mens jeg ryster og tårerne igen triller ned af mine våde kinder. De nikker, og i det de tager deres første nik, stormer jeg hen til manden, for at slå og sparke ham. Men politiet kommer før mig. De forklarer mig, at det nok skal gå. Han kommer i fængsel, fordi han kørte spirituskørsel, og at jeg overholdte min pligt. Jeg råber og skriger, mens jeg prøver at komme fri fra dem. Da jeg kommer til ro, giver de slip på mig. Jeg går mod døren, og da jeg hiver fast i dørhåndtaget, kigger jeg ondt tilbage på politiet. Jeg løber ud på gangen, og op ad trapperne, og på taget. Jeg stiller mig på kanten af taget. Da politiet er lige efter mig, stopper de op lige da de kommer ud af døren. De råber, at jeg ikke skal gøre det. Men jeg er for ked af det, så jeg læner mig mod kanten, og inden jeg ser mig om, så er hoppet ud fra taget.

Min drøm slutter ved, at jeg kan mærke suset i maven.




Min drøm er en musikvideo til denne sang. Spørg mig ikke, hvorfor det lige er det, for det har intet med min drøm at gøre.

Drømmen har nok noget at gøre med, at jeg så et afsnit af Glee. Hvor en af hovedpersonerne kører galt. Hun er dog alene i bilen, og det er hendes egen skyld, da hun skriver på sin mobil samtidig med, at hun kører.

Håber ikke at i er blevet skræmt væk :D

Xoxo Josefine :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar