lørdag den 5. maj 2012

Sorry

Heeeey dejlige læsere :D
Beklager, at jeg ikke har skrevet i sååå lang tid. Jeg er simpelthen kommet fra det hver dag. Men jeg har da oplevet en helt masse fra mit sidste indlæg :D
D. 19/4-2012 skulle mit Musikhold og jeg optræde foran skole, venner og familie med en sang. Jeg var sååå nervøs, fordi min gruppe ikke var sååå god til at kommunikere med hinanden. Vi manglede altid én, enten en sanger eller en på instrumenterne. Men vores optræden gik utroligt godt. Jeg var så nernøs, men jeg har fået blod på tanden til at synge noget mere foran folk.
28/4-2012 var min "sweet 18". Jeg havde glædet mig utroligt meget til den. Jeg havde fri bar til min fest - hvilket nok aldrig skulle have gjort. For mange af mine gæster var virkelig fulde - inkl. mig selv. Jeg husker intet fra efter 22.30 :( Jeg har fået af vide, at jeg var virkelig festlig. Jeg dansede, kyssede, dansede, pjattede osv. Men alle dem som husker min fest, synes det var en rigtig fed fest - og det er jeg super glad for. Jeg ville gerne lægge et billedet ind af mig, men jeg fik ikke taget noget :( Jeg fik også super fine gaver - yeeees! Jeg fik for 700 kr's gavekort til Matas, 500 kr cash, 2 champagne og 1 vin. Jeg fik en blandet gave fra en af mine gode veninder. Hun havde købt en sort kurv, hvor hun havde to kogebøger i den - i den ene havde hun skaffet Morten Benjamin's autograf (NICE!!!), en bog om 1001 klamme ting, et billedet af os til galla her i 1.g, og 3 små tøjdyr :) Hvad jeg husker fra min fest, var den awesome!
2/5-2012 var der spansk aften på min skole. Vi skulle have en spansk ret med til vores hold, og så skulle vi danse salsa og lave quiz. Men jeg blev der kun til maden, da jeg skulle hjem og øve til danskprøve dagen efter :(
I dag har jeg fået en macbook air! Jeg er sååå glad. Jeg kan stadig ikke finde ud af det. Men så er det godt, at man har en lillesøster, som er vant til macbooks :P Jeg har længe ville købe en, men jeg har været i tvivl om, hvilken én der var bedst. Men jeg blev til sidst enig med mig selv, at det skulle være en air af flere grunde.
1: Den fylder ikke særlig meget
2: Den vejer ikke særlig meget
3: ??
Jaa, det var faktisk kun de 2 grunde til at vælge en air. Indtil videre har jeg ikke har problemer med den - udover at jeg ikke kan finde ud af skifte baggrund !?!?!
Men som sagt jeg skal jo nok lære det. Rom blev jo heller ikke bygget på en dag, vel :P
Håber i har haft det godt, og nydt det gode vejr, som var i denne uge.
Jeg havde ikke læst, at det ville blive 22 grader, så jeg havde en tyk trøje på og jeans på :( ?!!? Hvad lærte jeg så af det :) LÆS DMI.DK!

XOXO
Josefinefiu <3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar