søndag den 13. maj 2012

Mor's dag

Heey dejlige læsere :D
I dag er det mors dag, og da jeg ingen mor har længere, så sparede jeg nogle dér. Jeg brugte min dag på at være til kvindeløb :D Det var I form's kvindeløb ude på Frederiksberg. Jeg skulle løbe 5 km, fordi jeg stadig er for doven til at løbe 10 km :D Jeg løb det samme med min søster. Vi gennemførte løbet, selvom vi har skader. Min søster har en skade en knæet (Eller det tror hun, at hun har :P) og jeg har altid ondt i mine lægmuskler, når jeg har løbet. Enten er det mine sko som er noget i vejen med, ellers er jeg ude af form i mine lægmuskler.
Jeg løber kun disse løb, fordi man får en goodiebag med masser af goderier. Der var alt fra deres blad, til morgenmad til creme til drikkedunk :D Man kan også købe en T-shirt :D Det gør jeg altid, for de er sjove at have :D

Min søster er hende med den blå jakke, og jeg er hende med solbrillerne :P

Håber at i har nydt vejret :D og har fejret jeres mor ordentligt :D 

Xoxo Josefinefiu 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar