søndag den 20. maj 2012

Kreativ!

Heeej læsere :D
Jeg er en fast læsere på en hjemmeside, som hedder passionsforfashion.com. Hun er virkelig kreativ den tøs! Gid at jeg var lige så kreativ. Jeg ville ønske, at det nogen gange kom til mig, når jeg var i byen. Men det gør det bare ikke. I stedet må jeg desværre "låne" andres ideer. Jeg siger jo også, hvor jeg har fået ideen fra :)
Men hvis i lige går og mangler et tøjstativ, og synes, at dem i butikkerne er grimme, for små, for mærkelig eller hvilken undskyldning i nu finder på. Så har hende her bloggeren lagt nogle billeder ud af sit tøjstativ, og hvordan det kan laves.
Tjek siden ud: http://passionsforfashion.blogspot.com/2010/11/diy-tjstativ.html


Hun har også lavet nogle armbånd, som jeg synes er mega fede :D
Jeg vil også lave sådan nogle armbånd. Skal bare lige have købt noget silkebånd og nogle møtrikker.
Tjek siden ud: http://passionsforfashion.dk/2012/05/diy-hex-nut-bracelet/



Håber i også er kreative. Send eventuelt nogle billeder af jeres kreativitet.

Xoxo Josefinefiu :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar