tirsdag den 15. maj 2012

OH NO!

Heey guys!

Jeg står pt i et dilemma. Jeg vil super gerne have et par støvler, men de koster 800 kr, og jeg har allerede brugt for mange penge i denne måned :'( Ved ikke, om jeg skal købe dem nu, for jeg ved jo ikke om de er der om en måned eller om jeg skal vente og se til om en måned.
Det er nogle buffalo støvler. Man kan få dem inde på Brandos.dk

De ser så fede ud, og jeg har kun hørt godt respons om dem. I må meget gerne hjælpe mig!!
Jeg er også mega stresset pt. Fordi jeg har så mange afleveringer, som jeg skal have lavet + jeg skal holde min søster konfirmation på torsdag, og jeg skal snart til eksamen. Jeg glæder mig til, at jeg kan holde ferie. Bare slappe helt af, og nyde solen, når den er fremme, i stedet for at sende indendørs. 
Jeg fandt også et par andre sko, som jeg også godt kunne tænke mig. Det er igen Jeffrey Cambell sko, men de er dog en smule anderledes end mine andre Jeffrey Cambell sko.
Det er de nye Jeffrey Cambell sko, som jeg ønsker mig
Det er mine Jeffrey Cambell sko.
I må som sagt gerne hjælpe mig, da jeg står med et dilemma :(

Håber i alle har nydt dagen, også det har blæst utroligt meget. 

Xoxo Josefinefiu



Ingen kommentarer:

Send en kommentar