torsdag den 16. februar 2012

Acne!

Heeej igen :D
Der er sikkert nogle af jer derude, som har acne problemer. Måske er det slemt eller måske er det ikke ;D For 2 år siden havde jeg virkelig slem acne. Jeg gik rundt og var ked af det hele tiden. Jeg prøvede end masse forskellige ting. Fx prøvede jeg Clerasil, men det virkede heller ikke. Jeg prøvede også små piller, som min læge bestilte til mig, men de virkede heller ikke. Så jeg besluttede at tage til hudlæge. Hun fortalte mig, at jeg havde den værste form for acne. Hun bestilte noget creme - Clindoxyl. Jeg var sikker på, at det heller ikke ville virke, fordi alle ting jeg havde prøvet ikke virkede. Men efter en måneds tid, kunne jeg se at mit acne forsvandt lidt efter lidt.
Det ser sådan ud :D
Men hvis du også har acne, og du rigtig gerne vil af med dem. Så foreslå din læge Clindoxyl. Du kan kun købe det, hvis du får en reccept fra din læge. Cremen koster ca 200 kr. 


Denne pige har slemt acne. Hun dækker det med make-up, og man kan slet ikke se her i starten at hun har acne. I kan lærer lidt af hende, hvis i er kede af jeres acne. 

Håber i har fået lidt hjælp til af med jeres acne. 

Love u all <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar