søndag den 12. februar 2012

Hvid søndag

Heeey folks.
Da jeg vågnede i morges kiggede jeg ud af vinduet, og kunne se at hele haven var hvid og at det stadig sneede :D Normalt elsker jeg sne, men ikke lige pt, hvor jeg er i gang med at tage kørekort. Jeg er ikke så vild med tanken om, at jeg skal køre på sne. 
Udover at jeg ikke kan li' sne pt, så hørte jeg også i nyhederne at Whitney Houston desværre er død. 48 år gammel! Man har ikke fundet dødsårsagen endnu. Men man regner med at hun har taget en overdois, da hun har taget stoffer pga. sin berømmelse. Hun blev fundet på 4 sal på et hotelværelse. Men har fået af hendes datter - Bobbi Kristina - gerne ville have besøgt sin mor, men hun blev afvist. Jeg synes, at det er dumt, at Whitney Houstons datter ikke må se sin afdøde mor. Når man lige har fået af vide, at en man elsker er død, så vil man jo gerne lige se personen igen og sige farvel for sidste gang. 
Dette er en super glad Houston. 
Dette er nok en af hendes mest kendte sange. Så vidt jeg har forstået, så er den med i hendes første spillefilm. 
Jeg synes personligt, at det er en super fed sang.
R.I.P Whitney Houston. Må du hvile i fred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar