søndag den 12. februar 2012

Ønskeliste!

Jeg læst her og der på forskellige blogs om mode. Jeg er faldet for forskellige ting og sager. Selvom jeg ikke har råd til alle tingene, så ønsker jeg mig dem stadig.
Dette cover ønsker jeg 100 %. Jeg elsker det. Men 1000 kr for et cover, det er rimelig dyrt. For at få dette cover, så kræver det ligesom at have en iPhone, og det har jeg ikke længere. Men flere kendte har sådan et cover. Dette cover hedder Jagger Edge: The montana studded iPhone cover

Demi Lovato er blandt en af dem, som har dette cover til sin iPhone. Ashley Tidsdale har også. Men i stedet for guldpigge, så har hun sølvpigge. Anne Gadegaard har også dette cover. Men hendes er ligesom Ashley Tisdale's. 
Denne taske er faldet pladask for. Jeg var vagt til et børnediskotek, hvor en pige på omkring 13 år, komme og skal aflevere denne taske. Jeg havde lyst til at gemme den, og tage den med hjem. Den er virkelig fed og ganske enkelt. Jeg er ikke så vil med overdrevet tasker, sko osv. Normalt kan jeg ikke Chanel. Men lige denne taske gør mig forelsket.  
En af mine gode veninder har denne taske i mørkebrun. Jeg blev vildt misunderlig, når jeg ser den hjemme hos hende. Jeg har også lyst til at tage den med hjem. Jeg ved i hvert fald, at jeg skal spare sammen til denne taske. Jeg er super vild med Mulberry. De laver nogle helt vildt fede tasker. 

Man kan se at Alexa Chung også kan li disse tasker.
Jeg ønsker mig disse to. Jeg er blevet forelsket i dem. Jeg er mega jaloux over dem, som har dem. Anne Gadegaard har den plettet. En af mine veninder har også én. 
Og disse Jeffrey Cambell sko ønsker jeg mig også. Kan købes på solestuck.com til ca. 900-1000kr. Men de er primært udsolgt. Men jeg har skrevet en bedsked til dem, om de ikke vil sende en mail til mig, når de er kommet på lager igen. 
Disse sko så jeg på Annegadegaard.dk. Jeg har også fundet dem. Jeg tror næsten, at jeg vil købe dem. 40 pund inkl porto. 
Jeg kunne godt tænke mig en macbook. Men om det skal være macbook pro eller air. Det ved jeg ikke :( Help me!




Håber i får en god søndag. Jeg skal bare slappe af i mit nattøj :D og måske stene en masse film.
Love u all <3<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar