søndag den 19. februar 2012

Tillykke mor

I går d. 18/02-2012 ville min dejlige mor været blevet 45 år gammel. Men da hun ikke længere er i blandt os, blev hun kun 42 år gammel. I stedet for at hun blev fejret i går, så blev jeg fejret af min familie. De fejrede min 18 års fødselsdag :D Det var super hyggeligt. Når mine fætre kommer på besøg hygger vi os altid. Der er aldrig nogle, som går fra fødselsdagen med sure miner. Min familie roste min mad, som jeg havde lavet :D
Jeg havde lavet en super lækker gulerodskage med cremetopping. Jeg havde fundet opskriften i bogen: Amo: Den store bagebog 3, året rundt.
Jeg lavede også en super lækker lagkage, boller, appelsinfromage. Til aftensmad fik vi bagekartofler med fyld i, okseculotte, bearnaise sovs, pomfritter.
Alt i alt blev dagen bare super god :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar