mandag den 13. februar 2012

Valentines day

Heeey people <3
Så er det i morgen, at det er valentines dag. Jeg synes, at det er en hyggelig ting. Men alligevel er det jo en rigtig amerikaner ting ligesom halloween :D Da jeg ingen kæreste har, så skal jeg i biffen med min gode veninde fra gymnasiet. Vi skal ind og være utradionalle. I stedet for at se en  kærligheds film, har vi valgt en gyser! Ugh, jeg er sååå bange for gysere, men alligevel elsker jeg at se dem.


Her kan du se traileren til filmen.
Den hedder "the woman in black". Daniel Radcliffe har hovedrollen. Det bliver sikkert mærkeligt at se ham i en anden rollen end Harry Potter. 
Nu hvor jeg i biffen, så bliver jeg nok nødt til at købe den store popcorn. Jeg har det med at spise alle mine popcorn, inden filmen er begyndt. Billedet passer rimelig godt til mig. Har i det også med at spise alle jeres popcorn ? 
Hvordan plejer i at fejre Valentines dag ? Jeg håber ikke, at danskerne bliver ligesom vilde med valentines dag som amerikanerne. Jeg synes, at det er hyggeligt, som det er nu. Hvis man begynder på at lave butikkerne om til lyserødt og man hører kun om det, så bliver det lige en tand for meget. 
Sådan en lille gave er da hyggelig nok. Hvis jeg fik det af min kæreste, ville jeg blive glad. Det er jo tanken som tæller.
Jeg så i go morgen danmark, at man kunne få lakridser i hjerteformer. Det er nogle, som du kun kan få op til valentines dag. Da jeg elsker lakridser, så vil jeg købe dem, og dele dem med min veninde (det kan blive vores valentines gave). Den hedder Lakrids Love by Johan Bülow :D Så har du i hvertfald en ting til din valentines date :D

Håber i alle nyder dagen, det gør jeg i hverfald :D

Ses dejlige læsere <3<3


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar