onsdag den 29. februar 2012

Teoriprøve bestået!

Heeey alle sammen.
I dag har jeg været til teoriprøve, og jeg bestod! Jeg kan ikke beskrive, hvor glad jeg er. Jeg havde 3 fejl. Rigtig ville jeg kunne have haft 2, men fordi jeg ikke stolede på min mavefornemmelse, så fik jeg altså 3 fejl. Det var min anden teoriprøve, da jeg ikke bestod den første. Der havde jeg 6 fejl :( Så jeg er blevet dobbelt så god :D Efter jeg var bestået, så smuttede min søster og jeg til KBH :D Jeg skulle have en kjole til skolefesten på fredag.

Min kjole kan fås hos Gina Tricot får 199 kr. Den er dog rimelig meget gennemsigtig :D Men jeg elsker den allerede :D
Vi var også et smut forbi A&F (Abercrombie & Fitch). Dog uden noget køb derinde fra. Men modellen derinde i dag - rauw siger jeg bare. 
Jeg købte også nogle negle, da jeg så dum, som jeg er, har klippet min negle helt ned, så har nærmest intet nu :'(. 
Ellers har jeg ikke rigtig lavet andet, udover at være i skole. Hvor vi pt har om skoleskyderi i USA. Det er lidt mærkeligt, at der har været et skoleskyderi i Ohio i foregårs :D

Men ellers ses

xoxo josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar