torsdag den 23. februar 2012

De desperate mødre har også en kogebog!

Hello læsere :D
I dag var jeg på bibliotektet, hvor jeg skulle aflevere nogle bøger. Henne ved disken stod der en kogebog. Det var ikke bare en kogebog. Det var en kogebog med Despearate Housewives. Jeg har siddet og stenet i den bog. Jeg vil prøve, at finde den på nettet, og så købe den. Du kan lave det mad, som de spiser i serien. Dog kun ikke de nyeste sæsoner.

Det er naturlig den danske udgive, som jeg har fået fat i :D




Hvis du er lige så vild med "Desperate Housewives" som jeg er, så er denne kogebog lige noget for dig! Nu ved jeg desværre ikke, hvor meget den koster, da den er lånt på biblioteket :D Men der er 125 sider, hvor man kan lave mad ligesom Bree, Susan, Lynette, Gabriella (hun kan da ikke lave mad!?), Edie, Naboerne (Mrs. Huber, Mike (Uhhh), Felicia, Mrs. McClusky).
Jeg er allerede forelsket i nogle af opskrifterne.. Blandt andet Susans makaroni og ost, og Lynettes babysittercookies (se det nederste billedet)
Når jeg finder prisen på det, så skal i nok få besked. Endnu en ting er røget på ønskelisten sammen med sæsonerne :D

Håber i har haft en god dag alle sammen :D
Min har været stille og rolig - nok mest trættende :D
See ya! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar