lørdag den 11. februar 2012

Shopping 4-ever

Heeeey everyone.
Beklager at jeg ikke har skrevet så meget her på det sidste. Men jeg har haft mega travlt. Jeg har øvet på 24/7 på min teori til kørekortet. Det går bedre dag for dag. Før jeg startede på mine øvelser, havde jeg altid 10 fejl. Nu ligger jeg under de 5 :D Love :D
I dag var jeg ude og bruge alt alt alt alt for mange penge (3500kr.)
Jeg var faldet for en buksedragt fra Malene by Birger. Jeg så dem nede i Dragør gågade i en lille butik kaldet Charlotter.
De er så dejlig og behagelige at have på. Hvis man har lidt fedt på kroppen eller har en lille topmaven, så dækker denne buksedragt godt :D Selvom de var mega dyre, så er jeg allerede en stolt ejer af denne buksedragt :D
Da jeg har det med at tabe ting uden tropper. Derfor anbefalede en dame fra butikken, hvor bukserne er købt fra, at købe sådan nogle tapes, som kan klistres fast til kroppen og til tøjet. De skulle hjælpe virkelig meget, når man hopper og danser. De skulle hellere ikke ryge af, hvis man sveder. Så et stort plus, eller det ved jeg ikke endnu. Da jeg ikke har prøvet dem før :D
Udover disse ting har jeg købt mine elskede gummistøvler fra Ilse Jacobsen. Jeg har købt dem i sorte med for. De er mega behagelige at have på. Tænk at jeg ikke har købt dem noget før. 
Selvom de også var dyre, så har jeg også købt dem. Jeg har hørt sådan en god respons om dem. Nu må jeg se, om de holder varmen her i vintertiden. 
Jeg ville allerhelst have dem i limegrønne, men da jeg måtte tænke praktisk blev det i sort. Jeg har orker nemlig ikke, at have gummistøvler, som er møgbeskidte, og du ikke kan se, hvor flotte de er. Så kan man lige så godt vælge de sorte :D
Jeg fik også købt nogle strikkede cardigans fra Benetton. En i sort med rund hals og en i mat pink med knapper.
Min sorte cardigan ligner denne her på en prik. Mens min matte pinke cardigan har knapper på.
Jeg har købt dem, da jeg blevet vild med at have sådan en på, og indeunder have en fed skjorte på. Flere fra min klasse har det sæt på, og jeg er blevet smaskforelsket :D
Jeg fik også købt et par blå cowboybukser fra H&M. Jeg ville helst have dem fra Gina Tricot. Men der var helt udsolgt i Fields for dem, så måtte ind i H&M og kigge. Og bum bum bum, der var de som de sidste i min størrelse.
De minder utroligt meget om dem. Selvom  de er lidt grimmere end dem fra Gina Tricot. 
Ja, alt i alt fik jeg brugt alt alt alt alt for mange penge. Men det har været en super god dag, hvor man fik shoppet i gennem sammen med mormor :D
Håber i alle har det godt.

Love u all <3<3<3<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar