mandag den 27. februar 2012

Dansk Fashion Outlet!

Heeej læsere.
Jeg glæder mig utroligt meget til denne weekend. Først skal jeg til fest på min skole. Vi kalder det CU. Du kan se en video, fra en af vores fester, hvor man ser 10 1.g'er bliver scoret af 3.g'er - se her. Men denne gang er temaet masker! Jeg glæder mig. For når du har en maske på, så kan du ikke rigtig mennesker, og det bliver 10 gange sjovere :D I måtte meget gerne komme med. Men i SKAL gå på mit gymnasium. Jeg ved faktisk, hvorfor det kun er folk fra mit gymnaiset, som må komme med :D
Udover festen på fredag. Så skal jeg til Dansk Fashion Outlet for første gang i mit liv! Jeg glæder mig utroligt meget, da jeg er begyndt at interessere mig for mode. Så mærkevarer til billige penge - mums!


Det foregår i Øksehallen i KBH. På fredag hvor der er VIP, lørdag og søndag for almindelige :D
Jeg skal derind på lørdag.
Skriv hvis også skal derinde :D
Håber i får en fortsat god dag :D

XOXO Josefine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar