fredag den 3. februar 2012

Danmarks Indsamling!

Støtter i?
Ellers gør det nu.. I hjælper flere tusind børn og unge og familer. Tænk, hvis du skulle flygte fra dit, fordi du ingen penge havde. Eller tænk at det var en du kendte.. Ville ud ikke have det forfærdeligt, hvis du måtte vinke farvel til dem. Det ville jeg i hvert fald.
Hvis min mobil ikke var så dum, så havde jeg støttet dem. Jeg har prøvet at ringe derind flere gange, men jeg kommer aldrig igennem.
Hvem skal vinde af værtparrene ?
Medina & Rasted eller Brødrene Price ?
Jeg hepper på begge parter, da jeg kan lide dem på hver deres måde :D
Medina & Rasted fik tjent ca. 32 mio - wow, hvor er danskerne gavmilde..
Tror i at Brødrene Price tjener flere penge ?
Jeg håber det lidt, så "Børn på flugt i Afrika" kan få nogle pengene..

Håber i har det godt :D
Send en SMS med DI til 1212 - så giver du 150 kr plus alm. sms-takst
Eller du kan ringe ind på 90 56 50 20
Hvis du gerne vil give et større beløb, så ring ind på: 70 10 52 52
Håber også at mine læsere er gavmilde :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar