torsdag den 16. februar 2012

Åh nej!

Heey people <3
Så var man ude og købe tøj igen igen! Denne gang fik man brugt 1200 kr. ! Men heldigvis får jeg 800 kr igen, da min søster lånte dem til et par Vans og til deling af en cowboyvest :D
Min søsters Vans til 600 kr :D
Min vest :D Købt i Message til 400 kr, den fås i tre forskellige farver. Mærket Global Funk (modellen er ikke mig)
Lidt et mærkeligt køb, men jeg købte 6 krus til 150 kr. Normalt ville det have kostet 600 kr.
Så købte jeg en sweater fra Zara, men jeg kunne ikke lige finde et billedet af den :D

Da min søster skal konfirmeres i år, skulle der selvfølgelig købes en kjole til hende. Vi var inde i butikken mindst 3 timer. Vi havde fundet 4 kjoler, som klædte min søster virkeligt flot. Men hun kunne ikke lide 2 af dem. De sidste to var også virkelig flotte. Den ene kostede 2600 kr og var så flot. Ville gerne have taget et billedet, men det er åbenbart forbudt! Den anden kostede 2200 kr. Efter hun havde prøvet kjolerne igen og igen, besluttede hun sig endelig!
Det skulle være den til 2200 kr. Den var også flot. Den havde en blomst ved "underdelen" og en blomst ved stroppen.
Ellers har min dag været ganske stille og rolig :D
Håber i har det godt, og hvis i har ferie, så håber jeg at i nyder den :D

Xoxo josefinefiu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar