torsdag den 16. februar 2012

Hjælp min veninde Kathrine

Min barndomsveninde Kathrine er en fantastisk bager! Hun laver de bedste og flotteste kager. Siger det ikke kun, fordi hun er min barndomsveninde, siger det fordi de er det! Men se på disse billeder og bedøm selv!


Her blandt andet en af hendes kager! Hun laver kager til folk (dog skal man betale hende for det). Men hvis man fortæller tema'et og hvordan den skal se ud, fortæller hun hvilket pris det bliver.


Dette er min yndlings kage. Der er et eller andet ved den, som gør at mine sommerfugle flyver helt vildt! Smask forelsket i denne kage.


Dette er en sindssyg for kage! Fatter ikke at man kan lave sådan en flot kage :D


Hendes nytårskage fra nytårsaften :D Jeg var dog ikke med til at spise den - desværre :'(

Du kan se mange flere kager, muffins, cupcakes osv. Du kan også skrive til hende, hvis du gerne vil have en kage med et bestemt tema, logo osv.

http://www.facebook.com/pages/Kathrines-kager/247708808636842
Bliv fan af den, del den på facebook, twitter, mail, sms, eller hvor du har lyst til. Skriv til hende hvis du er interesseret :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar